środa, 27 sierpnia 2014

Powitanie!

Hejka, jestem Dominik. Niedawno ukończyłem lat 20. Od października student Filologii angielskiej w Oświęcimiu. Co poniektórzy mogą zwracać się do mnie per 'Groszek', samemu jest mi to obojętne. Nigdy nie myślałem, by bawić się w coś takiego jak blogi dlatego chciałbym spróbować swych sił i zobaczyć co z tego wyniknie. Od kilku jak nie kilkunastu lat jest fanem mangi&anime, aczkolwiek świadomym fanem jestem od jakichś 7/8 lat. Co prawda, początki nie mogły się obyć bez takich serii jak Naruto, Bleach czy Death Note, lecz od tamtej pory zapoznałem się już z mnóstwem innych serii i chciałbym poprzez tego bloga z wami się nimi podzielić. Mój blog tematycznie będzie raczej związany z mangą&anime i japońską popkulturą, ale nie przekreślam też od razu szansy na posty z zupełnie innych dziedzin, takich jak "muzyka, filmy czy książki - niekoniecznie japońskie". Mam nadzieję, że będę mieć na tyle na czasu, by jak narazie pisać co najmniej 1 posta co 2 dzień. Do następnego ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz